تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین-شهرکرد:عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر نیرو خبر داد و گفت: ما اجازه نمی دهیم که مردم استان مظلوم واقع شوند و حقوق آن‌ها ضایع شود و با وحدت و همدلی لازم جلوی زیاده‌خواهی‌های استان همجوار را می‌گیریم.

مشکل آب چهارمحال و بختیاری و احتمال استیضاح وزیر نیرو

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر نگار ما گفت: مسئله آب به یکی از مهمترین مسائل و مشکلات استان تبدیل شده و ما از هر ابزار قانونی و منطقی برای احقاق حقوق حقه مردم استان چهار محال و بختیاری بهره‌ می‌گیریم.
امیر عباس سلطانی بروجنی با اشاره به تناقض‌گویی‌های چیت چیان وزیر نیرو در رابطه با موضوع آب، تصریح کرد: وزیر نیرو با این دوگانه‌گویی‌ها نشان داد که یک انسان فاقد اراده و تصمیم‌گیری مستقل است و از این رو اظهارات اخیر وی در رابطه با پروژه‌های انتقال آب برای ما از ارزش و اهمیتی ندارد.
سلطانی بروجنی از راهپیمایی مردم استان برای دفاع از حقوق آب استان خبر داد و افزود: این راهپیمایی روز پنجشنبه در مرکز استان برگزار می‏‌شود و جا دارد مردم با حضور خود در این راهپیمایی از مداخله دیگران در امور آب استان جلوگیری کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر نیرو خبر داد و گفت: ما اجازه نمی دهیم که مردم استان مظلوم واقع شوند و حقوق آن‌ها ضایع شود و با وحدت و همدلی لازم جلوی زیاده‌خواهی‌های استان همجوار را می‌گیریم.

‎ شایان ذکر است بدنبال انتقال آب از استان چهار محال و بختیاری به اصفهان از طریق حفر 2 تونل به عمق 300 متر و طول 65 کیلومتر آحاد مختلف مردم استان، مدیران ارشد دولتی،کشاورزان،نخبگان استان با این موضوع مخالف بوده و بارها اعتراض خود را در قالب همایش های مختلف در جای جای استان اعلام نموده اند.
به رغم همه این مخالفت ها و اعتراض ها و دیداری که قاسم سلیمانی در روز سه شنبه 5 فروردین ماه سال جاری با حسن روحانی رئیس جمهوری داشتند ،دکتر روحانی قول داد عملیات اجرایی این تونل ها متوقف خواهد شد.
اما متاسفانه با وجود تمامی این وعده و وعیدها به نظر میرسد دولت تدبیر و امید با این موضوع مهم و ملی دو گانه برخورد می نمایند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 3
    آبي از چهار محال به اصفهان منتقل نشده مگر آنچه به صورت طبيعي در طول تاريخ وجود داشته و از رموز خلقت و حکمت خداوند متعال است. تونل ياد شده نيز هيچ اشکالي ايجاد نمي کند زيرا دستگاه حفار بدنه تونل را پوشش مي دهد (به اسناد فني تونل مراجعه نماييد) مشخص نيست چرا اين افراد با احساسات مردم بازي کرده و امنيت ملي را به خطر مي اندازند
  • احسان صالحي IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    1 0
    عمليات اين تونل بايد هر چه سريعتر متوقف شود- استان چهارمحال و بختياري را تهديد جدي مي کنه- منافع ملي اولويت دارد با منافع و سود افراد خاص/ پس انتظار هست تهرچه زودتر بدون لحظه اي درنگ جلوي اين خطر بزرگ گرفته شود/